Normes
Desitgem que gaudiu d’una agradable estada a Can Nanot. El nostre compromís és oferir-vos una casa bonica, neta i confortable, en un entorn rural i de natura.
Can Nanot és un habitatge d’ús turístic registrat oficialment amb el codi HUTG-054280-06 al Registre de Turisme de Catalunya (RTC), i per aquest motiu compleix tots els seus requisits i obligacions.
- Arribada. Previ a l’arribada, el client facilitarà la informació dels DNI requerida en compliment de la normativa del registre d’usuaris dels Mossos d’Esquadra, pagarà la fiança obligatòria, la taxa turística i farà efectiu l’import total de l’estada. En el moment de l’arribada el client signarà el contracte de lloguer.
- Horaris. Per norma general, l’entrada serà a partir de les 16h i la sortida abans de les 12h. Si no hi ha altres reserves anteriors o posteriors, els horaris els acordarem amb vosaltres.
- Equipaments. La casa disposa de cuina totalment equipada, roba de llit, tovalloles i estora de bany, wifi, calefacció central de biomassa (el pellet necessari està inclòs en el preu de la casa, en cas de necessitar-ne més se’n proporcionarà amb un suplement de 8€/sac), barbacoa de carbó (per fer-ne ús, cal portar-se el carbonet propi) i llit per a nadons (en cas de necessitar-lo caldrà portar-se la roba de llit). Hi trobareu els següents electrodomèstics: televisió, vitroceràmica, forn, nevera, rentadora, rentaplats, microones, cafetera de càpsules, torradora de pa, batedor elèctric (minipimer), deshumidificador i aspirador de cendra. En cas que falti algun element, aquest es descomptarà de l’import de la fiança.
- Subministraments. Estan inclosos en el preu total de l’estada, els consums d’aigua, internet, electricitat i calefacció (en cas de fer un ús superior al necessari, es proporcionarà pellet amb un suplement de 8€/sac). Per a conservar el medi ambient, us demanem un ús racional de l’aigua, la llum i la calefacció.
- Neteja. Durant l’estada, la neteja correspon als clients. És obligació dels clients deixar la vivenda en les condicions de neteja, funcionament i ús en que fou entregada, en cas contrari es descomptarà proporcionalment de l’import de la fiança.
- Reciclatge. Al poble d’Osor hi ha implantat el model de recollida de residus porta a porta i és per aquest motiu que no trobareu tots els tipus de contenidors al poble. A poca distància de la casa, podreu dipositar el vidre i la matèria orgànica, pel que fa a cartró, envasos i rebuig, si l’estada coincideix amb els dies de recollida, recomanem deixar-los a l’exterior (us n’informarem detalladament si és el cas) i si no hi coincideix, podeu deixar-ho degudament seleccionat i tancat a la casa. Es prega una selecció curosa de les deixalles.
- Animals de companyia. Amb l ‘objectiu de conservar l’ambient net i agradable, a dins de la vivenda no s’admeten animals. Si teniu animals, consulteu-nos les possibilitats d’allotjar-lo fora de la vivenda. El client es farà responsable de qualsevol incidència, accident o desperfecte que pugui sorgir durant l’estada.
- Fumar. Amb l’objectiu de conservar l’ambient net i saludable i per respecte a altres clients, no està permès fumar dins la vivenda. Demanem que sigueu curosos i eviteu llençar cigarretes i així evitar incendis forestals.
- No està permès. La introducció de mobles, equips de so i semblants a la casa, així com la realització de qualsevol mena d’obra. La utilització de la casa ni del seu entorn paisatgístic per qualsevol mena d’activitat diferent a la pactada. Tampoc es podran realitzar activitats i conductes contràries a la higiene o normal convivència o que atemptin contra l’ordre públic.
- El propietari no es farà responsable de cap tipus d’objecte personal i/o de valor, ni de vehicle propietat del client, que es pogués trobar a la casa durant l’estada contractada, ni de la seva pèrdua, desaparició o robatori.
- Mesures de prevenció COVID19. En arribar a la casa, tant el propietari com el client hauran de portar mascareta i fer ús de gel hidroalcohòlic. Sempre que els clients tinguin una consulta o necessitin atenció, la comunicació es farà via trucada telefònica o Whatsapp. La casa està neta i desinfectada seguint els protocols de neteja amb productes recomanats pel Ministeri de Sanitat. La roba de llit i tovalloles, al final de l’estada, hauran de dipositar-se en una bossa gran per enviar directament a la bugaderia i no haver-ho de manipular. Si noteu algun símptoma dels que pot provocar el COVID-19 durant la vostra estada, caldrà que aviseu immediatament al 061 seguint les seves indicacions i seguidament haureu de notificar-ho als responsables de l’allotjament.
A la vostra disposició hi trobareu informació de la zona. També us orientarem sobre visites i excursions per diferents llocs d’interès.