Normes

Normes

Desitgem que gaudiu d’una agradable estada a Can Nanot. El nostre compromís és oferir-vos una casa bonica, neta i confortable, en un entorn rural i de natura.

Can Nanot és un habitatge d’ús turístic registrat oficialment amb el codi  HUTG-054280-06 al Registre de Turisme de Catalunya (RTC), i per aquest motiu compleix tots els seus requisits i obligacions.

  1. Arribada. Previ a l’arribada, el client facilitarà la informació dels DNI requerida en compliment de la normativa del registre d’usuaris dels Mossos d’Esquadra, pagarà la fiança obligatòria, la taxa turística i farà efectiu l’import total de l’estada. En el moment de l’arribada el client signarà el contracte de lloguer.
  2. Horaris. Per norma general, l’entrada serà a partir de les 16h i la sortida abans de les 12h. Si no hi ha altres reserves anteriors o posteriors, els horaris els acordarem amb vosaltres.
  3. Equipaments. La casa disposa de cuina totalment equipada, roba de llit, tovalloles i estora de bany, wifi, calefacció central de biomassa (el pellet necessari està inclòs en el preu de la casa, en cas de necessitar-ne més se’n proporcionarà amb un suplement de 8€/sac), barbacoa de carbó (per fer-ne ús, cal portar-se el carbonet propi) i llit per a nadons (en cas de necessitar-lo caldrà portar-se la roba de llit). Hi trobareu els següents electrodomèstics: televisió, vitroceràmica, forn, nevera, rentadora, rentaplats, microones, cafetera de càpsules, torradora de pa, batedor elèctric (minipimer), deshumidificador i aspirador de cendra. En cas que falti algun element, aquest es descomptarà de l’import de la fiança.
  4. Subministraments. Estan inclosos en el preu total de l’estada, els consums d’aigua, internet, electricitat i calefacció (en cas de fer un ús superior al necessari, es proporcionarà pellet amb un suplement de 8€/sac). Per a conservar el medi ambient, us demanem un ús racional de l’aigua, la llum i la calefacció.
  5. Neteja. Durant l’estada, la neteja correspon als clients. És obligació dels clients deixar la vivenda en les condicions de neteja, funcionament i ús en que fou entregada, en cas contrari es descomptarà proporcionalment de l’import de la fiança.
  6. Reciclatge. Al poble d’Osor hi ha implantat el model de recollida de residus porta a porta i és per aquest motiu que no trobareu tots els tipus de contenidors al poble. A poca distància de la casa, podreu dipositar el vidre i la matèria orgànica, pel que fa a  cartró, envasos i rebuig, si l’estada coincideix amb els dies de recollida, recomanem deixar-los a l’exterior (us n’informarem detalladament si és el cas) i si no hi coincideix, podeu deixar-ho degudament seleccionat i tancat a la casa. Es prega una selecció curosa de les deixalles.
  7. Animals de companyia. Amb l ‘objectiu de conservar l’ambient net i agradable, a dins de la vivenda no s’admeten animals. Si teniu animals, consulteu-nos les possibilitats d’allotjar-lo fora de la vivenda. El client es farà responsable de qualsevol incidència, accident o desperfecte que pugui sorgir durant l’estada.
  8. Fumar. Amb l’objectiu de conservar l’ambient net i saludable i per respecte a altres clients, no està permès fumar dins la vivenda. Demanem que sigueu curosos i eviteu llençar cigarretes i així evitar incendis forestals.
  9. No està permès. La introducció de mobles, equips de so i semblants a la casa, així com la realització de qualsevol mena d’obra. La utilització de la casa ni del seu entorn paisatgístic per qualsevol mena d’activitat diferent a la pactada. Tampoc es podran realitzar activitats i conductes contràries a la higiene o normal convivència o que atemptin contra l’ordre públic.
  10. El propietari no es farà responsable de cap tipus d’objecte personal i/o de valor, ni de vehicle propietat del client, que es pogués trobar a la casa durant l’estada contractada, ni de la seva pèrdua, desaparició o robatori.
  11. Mesures de prevenció COVID19. En arribar a la casa, tant el propietari com el client hauran de portar mascareta i fer ús de gel hidroalcohòlic. Sempre que els clients tinguin una consulta o necessitin atenció, la comunicació es farà via trucada telefònica o Whatsapp. La casa està neta i desinfectada seguint els protocols de neteja amb productes recomanats pel Ministeri de Sanitat. La roba de llit i tovalloles, al final de l’estada, hauran de dipositar-se en una bossa gran per enviar directament a la bugaderia i no haver-ho de manipular. Si noteu algun símptoma dels que pot provocar el COVID-19 durant la vostra estada, caldrà que aviseu immediatament al 061 seguint les seves indicacions i seguidament haureu de notificar-ho als responsables de l’allotjament.

A la vostra disposició hi trobareu informació de la zona. També us orientarem sobre visites i excursions per diferents llocs d’interès.

Can Nanot | casa de turisme rural a Osor (Girona)


COL·LABORACIONS:
disseny @nanainua
fotografia @mapifotograf
posicionament SEO Dobleseo

Facebook
Twitter
Instagram